51 seguidors + 11800... entrades al blog

Com els hi dic als meus alumnes quan ho fan molt bé: uAAAauU!  :D

Molt agraïda per la resposta que mica en mica va tenint el bloc, estic impressionada de veritat i molt feliç!!



Si recordeu, quan vam arribar a les 2000 (2000!) vam celebrar-ho amb un sorteig on us oferia una làmina de scrapbooking de 30x30 personalitzada amb la foto que m'enviés la persona guanyadora. 


Doncs bé, per les 11000 visites i les 51 seguidores al facebook no pot ser menys la cosa, així que obro de nou el sorteig.

Qui vulgui participar per intentar guanyar una làmina de 30x30 de scrapbooking feta per mi amb la foto que vosaltres m'envieu, només heu de deixar un comentari a continuació. Teniu temps fins el dijous a les 12 de la nit i divendres anunciaré qui ha guanyat!

Espero que us hi animeu!




****

Como les digo a mis alumnos cuando lo hacen muy bien: uAAAUUUuuu! :D
Estoy muy agradecida por la respuesta que poco a poco va teniendo el blog, estoy impresionada de verdad y muy feliz!
Si recordáis, cuando llegamos a las 2000 (2000!) lo celebramos haciendo un sorteo donde os ofrecía una lámina de scrapbooking de 30x30 personalizada con la foto que me enviara la persona ganadora.
Pues bien, por las 11000 visitas y las 51 seguidoras en facebook no puede ser menos la cosa, así que abro de nuevo el sorteo.
Quien quiera participar para intentar ganar una lámina de 30x30 de scrapbooking hecha por mi con la foto que vosotros me enviéis, solo tenéis que dejar un comentario a continuación. Tenéis tiempo hasta el jueves a medianoche y el viernes anunciaré quien ha ganado!

Espero que os animéis!






LauRa

Darrera el blog des del 2011, mestra de música al món 1.0 i una tastaolletes en general.

7 comentaris:

  1. Yo me apunto al sorteo, ya que soy seguidora tuya y me encanta todo lo que haces.
    Besos de colores.

    ResponElimina
  2. Jo, jo, jo també!! I want one of your creations!! ;)

    ResponElimina
  3. Jo també vull!!! M'encanta el teu blog, per cert! ;)

    ResponElimina
  4. Felicidades!! llevo un par de días desconectada y no había visto lo del sorteo... pero habiendo sorteo o no quería pasar por aquí y decir felicidades, me alegro por este éxito, y que siga en aumento!!! ;)

    ResponElimina
  5. Jo tmb m'apuntooo!! a veure si aquest cop tinc sort, encara q ja tinc decorada l'habitació amb algunes de les coses precisoses que fas. :*

    Mònica

    ResponElimina

Hola! Estaré encantada de llegir-te :D

Instagram